Bun venit pe site-ul Primariei HOREA!

Venitului minim de incluziune (VMI)

ACTE NECESARE

PRIVIND ACORDAREA VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)

  1. Formular standard de cerere și declarație pe propria răspundere – VMI, care conține date despre solicitantul și date privind componența familiei (anexa 1);
  2. Declarație pe propria răspundere pentru venitul rezultat din gospodărirea împreună – dacă este cazul (anexa 3)
  3. Actul de identitate al solicitantului și al membrilor familiei și certificat de căsătorie sau deces ( unde este cazul)
  4. Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit ale familiei ;
  5. Dovada școlarizării pentru copii cu vârsta cuprinsă între 3 și 16 ani – daca este cazul;
  6. Angajamentul de plată (anexa 5);
  7. Alte documente specifice situației beneficiarului(CONTRACT DE ARENDĂ);
  8. Adeverință din Registrul Agricol;
  9. Certificat fiscal de la taxe si impozite;
  10. Certificat de înmatriculare autovehicul;

 

Menționăm că titularul venitului minim de incluziune are obligația să comunice Primăriei Horea,  Compartimentul de Asistență Socială,  orice modificare cu privire la domiciliul , venituri sau componența familiei, în termen de maximum 15 zile de la data la care a intervenit modificarea.

Persoanele singure și familiile beneficiare de venit minim de incluziune au obligația să depună la  Primăria Horea,  Compartimentul de Asistență Socială,  din 6 în 6 luni o  declarație pe propria raspundere cu privire  la modificarile intervenite;

  LEGE-nr.-196-din-2016-privind-venitul-minim-de-incluziune (476,5 KiB, 53 hits)

  cerere-VMI-1 (7,6 MiB, 20 hits)

  Anexa_nr._5_-_Declarație_pe_propria_răspundere_privind_modificările_intervenite[1] (43,5 KiB, 41 hits)

  Anexa_8_Angajament_de_plata[1] (15,7 KiB, 18 hits)

  Anexa nr. 10 - FISA DE VERIFICARE IN TEREN (31,5 KiB, 30 hits)

 

 

 

Comments are closed.